Struktura obiektu
Tytuł:

Zasady współdziałania partnerów w procesach tworzenia wartości dla klienta

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Principles of Partnership in Process of Customer Value Creation

Autor:

Gwarda-Gruszczyńska, Edyta

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1078, s. 66-73

Abstrakt:

Today many markets are organized as networks of companies. The companies to compete successfully try to gain mutual target witch is customer value. If they succeed they reach the effects like: additional synergy effects and competitive advantage. To do it, however, companies must create and use in practice some basic rules. In this article the author concentrates on some chosen rules that should drive partners' relationships within the network, including 3C rules (connectivity, community, collaboration).

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1078 ; Strategie i logistyka organizacji sieciowych

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: