Struktura obiektu
Tytuł:

Czynniki budujące reputację firmy

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Factors building the good reputation

Autor:

Głuszek, Ewa

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1092, s. 135-144

Abstrakt:

A good corporate reputation possesses the characteristics of an intangible asset and it may provide the corporation with a competitive advantage. It is vital for the success and survival of the firm in the long run, but it does not impact firm value, whereas corporate financial performance improves corporate reputation. A corporations image includes the perceptions of all stakeholders, but each of them has different needs - social and economical.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1092 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: