Struktura obiektu
Tytuł:

Podejście do oceny zastosowania gamifikacji w aplikacjach do nauki języków obcych

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Tytuł odmienny:

Approach to Evaluating the Use of Gamification in Language Learning Applications

Autor:

Brzezicki, Filip

Współtwórca:

Dudycz, Helena. Redaktor

Temat i słowa kluczowe:

aplikacja ; lista kontrolna ; gamifikacja ; nauka języków ; zaangażowanie użytkownika ; application ; checklist ; engagement ; gamification ; language learning

Opis:

Brzezicki, F. (2024). Podejście do oceny zastosowania gamifikacji w aplikacjach do nauki języków obcych. W: H. Dudycz (red.), Informatyka w biznesie (s. 36-47). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Gamifikacja to czynnik mogący zwiększyć zaangażowanie i motywację użytkowników aplikacji do nauki języków obcych. Celem badania była ocena wybranych aplikacji pod kątem gamifikacji oraz ewaluacja skuteczności zastosowanej w tym celu listy kontrolnej. Aplikacje testowano zgodnie z metodą wędrówki poznawczej. Dla każdej aplikacji wskazano wyróżniające ją cechy. Wyniki przeprowadzonej oceny przedstawiono w zbiorczej tabeli. Zastosowaną procedurę badawczą oraz zaproponowaną listę kontrolną można odpowiednio wykorzystać w badaniach nad zastosowaniem gamifikacji w innych aplikacjach, po wprowadzeniu ewentualnych modyfikacji w celu dostosowania do konkretnego przypadku użycia.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2024

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2024.80.2.03

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie 2024

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: