Struktura obiektu
Tytuł:

Porównywalność danych w międzynarodowych badaniach marketingowych (wybrane zagadnienia)

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Data Comparison in International Marketing Research (Selected Problems)

Autor:

Grabowska, Aleksandra

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 69-78

Abstrakt:

The paper presents some issues which concern the problem connected with data comparison in international marketing research. The author attempts to verify the hypothesis that data's comparison in the international marketing research can be disrupted by culture aspect. To make sure that the marketing decisions are taken on the basis of information which reflects reality the researchers should throughly analyze the culture and social differences of researched subjects. 

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: