Struktura obiektu
Tytuł:

Badania marketingowe w europejskich instytucjach kształcenia ustawicznego

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Market Research in European Institutions of Long Life Learning

Autor:

Światowy, Grażyna

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 300-308

Abstrakt:

The article talks over experiences of those education institutions in Europe, that has participated in realisation of "WIE - Weiterbildungsmarketing" project. The project was backed financially in years 2003-2005 with sources of SOKRATES-GRUNTVIG programme. It shows that building оf European society of knowledge and strong competition on the market are drivers increasing importance of marketing research. In practice of all project partners most important decisions and market analysis are focused on: creating an attractive educational offer; gain adequat (assuring economical profitability) number of clients - candidates for education; providing required education quality and appropriate client service (knowing and satisfaction their expectations, measuring satisfaction). Interesting example is a scenario and report from market research on attractiveness of the training offer "G3", created to be jointly launched on the market. 

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: