Object structure
Title:

Rola badań marketingowych w kształtowaniu orientacji na konsumenta (na przykładzie firm usługowych)

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Role of Marketing Research in the Process of Elaboration of Consumer-Driven Marketing Strategies

Creator:

Dąbrowska, Anna ; Janoś-Kresło, Mirosława ; Mróz, Bogdan

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 377-386

Abstrakt:

Professional market research seems to be a major precondition of success of company's marketing effort. It enables the company to gain advantage over rivals in a highly competitive market environment.In the article the role of market research in the process of elaboration of consumer-driven marketing strategies is analysed. In the final section of the paper the authors present and discuss findings of their own empirical research conducted among 310 Warsaw service companies.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: