Rola badań marketingowych w kształtowaniu orientacji na konsumenta (na przykładzie firm usługowych)
Group publication title:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Title in english:Role of Marketing Research in the Process of Elaboration of Consumer-Driven Marketing Strategies
Creator:Dąbrowska, Anna ; Janoś-Kresło, Mirosława ; Mróz, Bogdan
Description:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 377-386
Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Language: Relation:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Coverage: