Object structure
Title:

Wielopoziomowe modele strukturalne w badaniach marketingowych - porównawcza analiza więzi relacyjnych na rynku usług

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Multilevel Structural Models in Marketing Research - Comparative Analysis of Relational Bonds on the Service Market

Creator:

Rudawska, Iga ; Sagan, Adam

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 507-514

Abstrakt:

"The character of this paper is methodological. It is dedicated to the application of multilevel structural equation models in the marketing research. It is a relatively new approach in the marketing research, especially in comparative international and spatial studies, thus the authors describe essence and goals of the multilevel modeling. Next, the empirical example has been given and the multigroup - multilevel model of relational bonds in the healthcare market has been built. "

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: