Struktura obiektu
Tytuł:

Poznań Maraton - badanie jakości imprezy sportowej metodą teamqual

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Poznan Marathon - Research of Sports Event Quality by Teamqual Method

Autor:

Waśkowski, Zygmunt

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 592-596

Abstrakt:

Competition on Polish sport market forces marketing orientation from sport organizations. Marketing activity is absolutely necessary to organize an effective marathon ran. Using Teamqual method to research quality of Poznan Marathon - the biggest ran in Poland - proved that runners are satisfied in 96%. 150 runners (started 3000) judged five elements of quality "ideal" marathon and Poznan Marathon. In four instances the expectations are almost fulfilled, but in one instance - additional services - the expectations are fulfilled even over 100%. 

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: