Object structure
Title:

Poznań Maraton - badanie jakości imprezy sportowej metodą teamqual

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Poznan Marathon - Research of Sports Event Quality by Teamqual Method

Creator:

Waśkowski, Zygmunt

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 592-596

Abstrakt:

Competition on Polish sport market forces marketing orientation from sport organizations. Marketing activity is absolutely necessary to organize an effective marathon ran. Using Teamqual method to research quality of Poznan Marathon - the biggest ran in Poland - proved that runners are satisfied in 96%. 150 runners (started 3000) judged five elements of quality "ideal" marathon and Poznan Marathon. In four instances the expectations are almost fulfilled, but in one instance - additional services - the expectations are fulfilled even over 100%. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: