Object structure
Title:

Internetowe źródła informacji na potrzeby badań marketingowych gmin

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Internet Sources of Information for Commune's Marketing Research

Creator:

Krakowiak, Monika ; Jakubowska, Agata

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 640-645

Abstrakt:

Internet thanks to easy access, simple maintenance and low costs of net sharing, provides everyone with equal access to information, both secondary and primary one. Polish local authorities still use its research potential to a larger degree for indirect studies only. One of significant determinants of development of Internet primary research is the attitude of local authorities towards this form of direct analysis.This paper presents a field research results which concerned the usage of the Internet in the marketing research conducted by the local governments

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: