Struktura obiektu
Tytuł:

Internetowe źródła informacji na potrzeby badań marketingowych gmin

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Internet Sources of Information for Commune's Marketing Research

Autor:

Krakowiak, Monika ; Jakubowska, Agata

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 640-645

Abstrakt:

Internet thanks to easy access, simple maintenance and low costs of net sharing, provides everyone with equal access to information, both secondary and primary one. Polish local authorities still use its research potential to a larger degree for indirect studies only. One of significant determinants of development of Internet primary research is the attitude of local authorities towards this form of direct analysis.This paper presents a field research results which concerned the usage of the Internet in the marketing research conducted by the local governments

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: