Struktura obiektu
Tytuł:

Skuteczność reklamy w przedsiębiorstwie przemysłu tłuszczowego

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Efficiency of Advertising in Fat Industry Company

Autor:

Nieżurawski, Lech ; Orłowska, Aldona

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 2, s. 125-131

Abstrakt:

The article analyzes basic decisions related to the management of advertising in fat industry company. These activities contain the definition of target market and also the efficiency of advertising aim towards the support of positive image of brand, underlining the unique features and high quality. To realize an effective advertising campaign in the surveyed company it is necessery to obtain information concerning the advertising expenses on the fat markets, and first of all the segments expenses: oil and olive oil. This information is very important in making the advertising campaign more efficient than competition does.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 2 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 2

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: