Struktura obiektu
Tytuł:

Tworzenie wartości przedsiębiorstwa z perspektywy informacji o kliencie

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Building company value from the perspective of information about customers

Autor:

Gawron, Iwona

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1132, s. 93-102

Abstrakt:

Company’s value and markel position depends to a high degree on the positive, long-term relations with its customers. This is why companies earmark significant funds for developing those information sources that will help them identify their customers’ tastes and preferences. This article draws the reader’s attention to the fact that customers arc no longer treated as a single target, but arc perceived as an investment in the creation process of a company’s value and future. The article also presents the use of customer information sources in Polish companies.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1132 ; Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Cytowanie

Styl cytowania: