Object structure
Title:

Ambient media - innowacyjne działania i narzędzia komunikacji marketingowej

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Ambient Media - Innovative Tools and Activities of Marketing Communication

Creator:

Hall, Hanna ; Gębarowski, Marcin

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 82-89

Abstrakt:

The authors have presented the essence of the "ambient media" issue, as well as factors which make entrepreneurs agree to use non-standard solutions in the area of marketing communication. A special attention has been put to carriers and activities which are most often used while carrying out original marketing actions - marketing events, non-standard outdoor campaigns and buzz marketing.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: