Object structure
Title:

Czy polskie firmy realizują założenia marketingu personalnego? Wyniki badań empirycznych

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Do Polish Firms Realize Principles of Personnel Marketing? - Results of Empirical Research

Creator:

Baruk, Agnieszka

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 218-226

Abstrakt:

In the paper the problems of realizing personnel marketing by Polish firms were presented. On the base of results of field researches the authoress described the main disfunctions in staff activities which caused negative consequences for researched organizations. Conducted researches pointed оut that in mentioned firms personnel marketing was not implemented and its role was not understood.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: