Object structure
Title:

Marketing relacji w gminie

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Relationship Marketing in a Commune (Communal Units)

Creator:

Krakowiak, Monika

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 473-479

Abstrakt:

Competition of the environment, complexity and changes in the economic process, that evolve of the representative democracy through to democracy based on the dialog create a special role of the information, communication and knowledge.Integration of local commune can create quite stable relations, which are based on the roles and assumes of partner marketing.This paper presents the field research results which concerned the attitudes towards relationship marketing in communal units.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: