Struktura obiektu
Tytuł:

Wewnętrzne bariery tworzenia innowacji produktowych w placówkach gastronomicznych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Internal Barriers of Product Innovations Created in Gastronomy Posts

Autor:

Chrobocińska, Katarzyna ; Sadowska-Cekała, Monika

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 129-134

Abstrakt:

The company's market position determines many factors among which more and more essential meaning have the technological potential, patents and innovativeness. In the article the authors concentrate on the analysis of innovative activity of gastronomy posts, as well as on the internal barriers of new products creating. On the basis of a questionnaire audits show that the most important obstacles in initiation of new products are insufficient financial supplies. The other internal obstacles are: the lack of information about market needs, the lack of time and the lack of support on the part of the management.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: