Marketing relacji jako sposób uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przez gospodarstwo agroturystyczne
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Relationship Marketing as the Way of Winning Competitive Advantage by Agrotourist Farms
Autor:Perechuda, Kazimierz ; Nawrocka, Elżbieta
Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 219-225
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: