Object structure
Title:

Wpływ relacji społecznych na pozycję rynkową polskich przedsiębiorstw

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

The Influence of Community Relations on the Market Position of Polish Firms

Creator:

Daszkiewicz, Magdalena

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 63-73

Abstrakt:

Competitive environment and the growing demands of the market make firms be more responsible in their activities. The aim of this article was to analyze influence of community relations on competitive advantage of firms. The article presents CSR (Corporate Social Responsibility) conception, emphasizing its importance for corporate position on the market. The author made an attempt to analyze the situation in the field of community relations on the Polish market. The empirical illustration of discussed problems comes from the results of the questionnaire research.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: