Struktura obiektu
Tytuł:

Produkty ekologiczne na niemieckim rynku żywności

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Autor:

Pilarski, Stanisław

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2008; nr 1192, s. 296-303

Abstrakt:

At nowadays market, the assortment of organic products responds to nearly all consumers' needs, and offers various equivalents of traditional products. The turnover of organic food increases annually. In 2005 the circulation was 4 billion euro, which was 2.4% of all circulations of food in Germany. The highest sale income of organic products gained traditional detailed shops. To increase their circulations, sale of the other forms of sales decreases. Weil developed market is somehow an effect of expanded market infrastructure. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2008; nr 1192 ; Agrobiznes a zrównoważony rozwój obszarów wiejskich

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: