The Role of Social Media in Organizational Management: An Interview-Based Perspective
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu organizacjami: perspektywa oparta na wywiadach
Autor: Temat i słowa kluczowe:social media ; organizational management ; marketing campaigns ; social platforms ; media społecznościowe ; zarządzanie organizacją ; kampanie marketingowe ; platformy społecznościowe
Opis:Business Informatics = Informatyka Ekonomiczna, 2024, Nr 1-2 (67-68), s. 55-63
Abstrakt: Wydawca:Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Business Informatics = Informatyka Ekonomiczna, 2024, Nr 1-2 (67-68)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-SA 4.0