Struktura obiektu
Tytuł:

Wydatki na reklamę i reprezentację w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Clearing of Marketing Costs in the Light of Law

Autor:

Tatarska, Marzena

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Finanse Bankowość Rachunkowość (4); 2006; nr 1119, s. 169-178

Abstrakt:

Providing an adequate market position for the companies, which nowadays face fierce competition, requires complex marketing strategies. Past are the times when the costs of presentation, advertising and promoting sales constituted a marginal position in the company's budget. Classifying the advertising costs appropriately is essential for establishing the tax base correctly. This is where the controversies among tax payers and revenue officials arise. On the one hand a taxpayer wants to minimize total costs but on the other hand the lawmakers set limits as far as the advertising costs are concerned. The article presents the most important advertising mechanisms showing the costs of unlimited public and limited private advertising as well as the way how to clear them.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1119 ; Finanse, Bankowość, Rachunkowość, nr 4

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: