Struktura obiektu
Tytuł:

Afiliacja jako zoptymalizowana kosztowo forma rozwoju biznesu

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Tytuł odmienny:

Affiliate Marketing as a Cost-optimised Form of Business Development

Autor:

Bakalarczyk, Alicja

Współtwórca:

Biernacki, Michał. Redaktor ; Kowalak, Robert. Redaktor

Temat i słowa kluczowe:

badanie sprawozdań finansowych ; istotność ; afiliacja ; podatek kastralny ; transakcje łańcuchowe ; składka zdrowotna ; organizacje

Opis:

Cytuj jako: Bakalarczyk, A. (2025). Afiliacja jako zoptymalizowana kosztowo forma rozwoju biznesu. W: M. Biernacki i R. Kowalak (red.), Rachunkowość (s. 17-26). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Artykuł ma na celu przedstawienie korzyści wynikających z wyboru afiliacji. Zaprezentowano marketing afiliacyjny jako efektywny model oparty na wynikach, umożliwiający przedsiębiorstwom zwiększenie zasięgu i optymalizację kosztów działań promocyjnych. Omówiono trzy warianty programów afiliacyjnych, analizując ich strukturę, opłacalność oraz wpływ na zaangażowanie afiliantów. Zaprezentowane modele ukazują potencjał afiliacji jako skalowalnego narzędzia wspierającego rozwój sprzedaży. W artykule wykorzystano następujące metody badawcze: krytykę piśmiennictwa oraz studium przypadku.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2025

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2025.56.6.02

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie ; Debiuty studenckie 2025

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: