Struktura obiektu
Tytuł:

Rozwój marketingu drugiego obiegu

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Development of the second samizdat marketing

Autor:

Tarka, Piotr ; Grzesiowski, Maciej (1965- )

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (4); 2006; nr 1114, s. 233-241

Abstrakt:

The purpose of this article is to explain aspects of primary and contemporary marketing activities. It has been assumed, that contemporary marketing’s idea and objectives are nowadays prevailing and still growing in today’s market situation and conditions concerning companies and their activities based on management. New marketing driving management seems to be the most important for small companies, which effectively use it to achieve their market objectives.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1114 ; Zarządzanie 4 ; Metody badawcze w zarządzaniu - aspekt teoretyczny i praktyczny

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: