Struktura obiektu
Tytuł:

Współczesne wyzwania w promocji miejskich inkubatorów przedsiębiorczości

Tytuł odmienny:

Contemporary Challenges in the Promotion of Urban Business Incubators

Autor:

Zagajewska, Paulina

Współtwórca:

Detyna, Beata. Redakcja ; Szymaniec, Piotr. Redakcja

Temat i słowa kluczowe:

marketing usług publicznych ; marketing terytorialny ; inkubator przedsiębiorczości ; Wałbrzych ; promocja ; reklama

Opis:

Administracja publiczna i polityki publiczne. Tom poświęcony pamięci Profesora Ryszarda Herbuta, s. 211-222

Abstrakt:

Rozdział analizuje rolę marketingu w funkcjonowaniu miejskich inkubatorów przedsiębiorczości, podkreślając ich znaczenie dla rozwoju lokalnych społeczności i gospodarki. W części teoretycznej omówiono podstawy marketingu usług publicznych i marketingu terytorialnego ze szczególnym naciskiem na nowe kierunki rozwoju w tych dziedzinach. Wykazano, że marketing inkubatorów przedsiębiorczości łączy elementy obu podejść, odpowiadając zarówno na potrzeby przedsiębiorców, jak i na cele związane z budowaniem pozytywnego wizerunku miasta. Wnioski wskazują na potrzebę dalszych badań nad skutecznością działań marketingowych Wałbrzyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości oraz jego wpływem na rozwój lokalnego rynku.

Wydawca:

Wydawnictwo Naukowe Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa

Miejsce wydania:

Wałbrzych

Data wydania:

2025

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.71433/2025.99.4.13

Język:

pol

Powiązania:

Administracja publiczna i polityki publiczne. Tom poświęcony pamięci Profesora Ryszarda Herbuta ; Administracja publiczna - zagadnienia prawne, instytucjonalne i koncepcje zarządzania

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY 4.0

Lokalizacja oryginału:

Akademia Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa

×

Cytowanie

Styl cytowania: