Object structure
Title:

Finansowe mierniki oceny działań marketingowych przedsiębiorstwa

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Financial Measures of the Marketing Activities of the Enterprises

Creator:

Grzegorczyk, Wojciech

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2008; nr 1200, s. 207-215

Abstrakt:

Between marketing strategy and financial strategy there are mutual interdependencies. This is especially visible when the measurement of effects of marketing actions is necessary. This is when economic coefficients are used above all other means. Economic coefficients include, among others, sales dynamics, return of marketing investment, customer lifetime value, discounted cash flow brand value, cost per sale, cost per point, cost per thousand. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2008; nr 1200 ; Zarządzanie finansami firm – teoria i praktyka

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: