Struktura obiektu
Tytuł:

Badania marketingowe w dobie wirtualizacji życia społecznego

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Tytuł odmienny:

Marketing research in the era of virtualization of social life

Autor:

Sobocińska, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

społeczności internetowe ; badania Internetu ; badania marketingowe z wykorzystaniem Internetu ; online communities ; Internet research ; marketing research with the use of Internet ; virtual ethnography ; experiment in virtual space

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11), s. 24-34

Abstrakt:

Wirtualizacja życia społecznego wyraża się we wzroście liczby internautów oraz w rosnącym wymiarze czasu poświęcanego na Internet. Zmiany te wpływają na rynek badań marketingowych. Środowisko Internetu i społeczności internetowych stwarza nowe warunki realizacji jakościowych oraz ilościowych badań marketingowych. Rozwój społeczności internetowych sprawia, iż zwiększa się znaczenie docierania do „słabych sygnałów” rynkowych i monitoringu sieci oraz analizy treści wypowiedzi i materiałów wizualnych tworzonych przez internautów. Kolejną zmianą w obszarze badań marketingowych jest tworzenie w celach badawczych nowych społeczności internetowych oraz wzbogacanie badań respondentów o informacje pozyskane z badań interakcji zachodzących między respondentami

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2012

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: