Wpływ głównych interesariuszy organizacji na zarządzanie jakością procesów usługowych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The impact of key stakeholders on the management of the quality of service processes
Autor: Temat i słowa kluczowe:jakość ; usługa ; proces ; interesariusz ; zarządzanie jakością ; quality ; service ; process ; stakeholder ; quality management
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zrównoważony rozwój organizacji - odpowiedzialne zarządzanie ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2015, Nr 376
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: