Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru - wyzwanie dla przedsiębiorstw turystycznych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Employer branding as a challenge for tourism enterprises
Autor: Temat i słowa kluczowe:employer branding ; atrakcyjność pracy ; potencjalni pracobiorcy ; przedsiębiorstwo turystyczne ; work attractiveness ; prospective employees ; tourism enterprises
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 303 ; Gospodarka turystyczna w regionie. Wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: