Narzędzia pomiarowe wizerunku marki. Wybrane przykłady
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Measuring tools for brand image. Selected examples
Autor: Temat i słowa kluczowe:badanie wizerunku marki ; narzędzia pomiaru wizerunku marki ; osobowość marki ; relacje marka–konsument w czasie ; mapy wartości konsumenta ; research on brand image ; measuring tools for brand image ; brand personality ; relations brand-customers in time ; customer value map
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 237 ; Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: