Zmienne jakościowe w segmentacji rynku: miary powiązań a wyniki grupowania
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Qualitative variables in market segmentation: Similarity coefficients and clustering results
Autor: Temat i słowa kluczowe:segmentacja rynku ; zmienne kategorialne ; analiza skupień ; współczynniki powiązań ; market segmentation ; categorical data ; cluster analysis ; similarity coefficient
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 236 ; Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: