Refleksje nad metodami badań w obszarze promocji SMS-owej wśród pokolenia Z
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Research methods in the area of SMS-communication within generation Z. Reflections and experiences
Autor:Frąckiewicz, Ewa ; Grzesiuk, Aleksandra
Temat i słowa kluczowe:pokolenie Z ; m-komunikacja ; komunikacja SMS-owa ; badania marketingowe ; generation Z ; m-communication ; sms-communication ; marketing research
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: