Object

Title: Jawne i ukryte postawy nabywców wobec marek producentów oraz pośredników handlowych

Title in english:

Explicit and implicit attitudes of consumers towards manufacturer brands and private distributor brands

Creator:

Marciniak, Beata

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460, s. 111-125

Abstrakt:

Wśród badaczy zajmujących się problematyką badania postaw nabywców dominuje pogląd, że jednostka ma dostęp do własnych przekonań i może je z powodzeniem ujawniać w pomiarze deklaratywnym. Badania wyrosłe na gruncie teorii psychologii społecznej pokazują jednak, że postawy mogą być kształtowane również bez udziału świadomości nabywców. Przedmiotem badawczego zainteresowania artykułu uczyniono problematykę postaw nabywców wobec marek należących do producentów oraz należących do pośredników handlowych (private labels, private distributor brands). W opracowaniu zaprezentowano wyniki dwuetapowego badania empirycznego zrealizowanego przez zespół Katedry Rynku, Marketingu i Jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie we współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia, poświęconego identyfikacji jawnych i utajonych postaw wobec obu wspomnianych kategorii marek

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2016.460.11 ; oai:dbc.wroc.pl:36559

Language:

pol

Relation:

Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information