Tożsamość na sprzedaż? Wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny Wrocławia oraz jego komercjalizacja
Group publication title: Title in english:Identity for sale? Internal and external image of the city of Wrocław and its commodification
Creator: Contributor: Subject and Keywords:architektura - czasopisma ; wizerunek miasta ; Wrocław ; tożsamość miasta ; polityczność tożsamości ; komercjalizacja tożsamości
Description:Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, 2017, nr 2 (50), s. 15-28
Publisher:Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Source:<sygn. PWr A5234III> ; click here to follow the link ; www.architectus.arch.pwr.wroc.pl ; click here to follow the link
Language: Relation:Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej ; Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, 2017, nr 2 (50)
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location: