Marketing doświadczeń na przykładzie atrakcji turystycznej Brama Poznania ICHOT
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Experience marketing on the example of Porta Posnania ICHOT tourist attraction
Autor:Bosiacki, Stefan ; Hołderna-Mielcarek, Bernadeta
Temat i słowa kluczowe:marketing doświadczeń ; atrakcja turystyczna ; doświadczenie turystyczne ; experience marketing ; tourist attractions ; tourist experiences
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 473
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: