Rola i paradygmaty rozwoju międzynardowych korporacji hotelowych na rynku polskim
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Role and development paradigms of international hotel corporations on the Polish market
Autor: Temat i słowa kluczowe:hotel ; konsorcjum hotelowe ; korporacja hotelowa ; franchising ; kontrakt menedżerski ; paradygmat ; segmentacja ; rynek hotelowy ; hotel consortium ; management contract ; paradigm ; segmentation ; hotel market
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 473
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: