Struktura obiektu
Tytuł:

Analiza koncepcji spersonalizowanych ścieżek kształcenia

Tytuł publikacji grupowej:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics

Tytuł odmienny:

Analysis of the concept of personalised learning pathways

Autor:

Korczak, Karol ; Szymański, Konrad

Temat i słowa kluczowe:

ścieżka kształcenia ; program studiów ; informatyka ekonomiczna ; learning pathways ; study program ; business informatics

Opis:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2017, Nr 1 (43), s. 47-56

Abstrakt:

W artykule dokonano analizy koncepcji spersonalizowanych ścieżek kształcenia (SSK). Koncepcja ta jest kierowana przede wszystkim do kierunków studiów, których programy kształcenia obejmują treści z zakresu informatyki ekonomicznej. Do podstawowych założeń omawianej koncepcji można zaliczyć rezygnację ze specjalności oraz zwiększenie udziału przedmiotów, które wybierają studenci. Celem artykułu jest analiza potencjału koncepcji spersonalizowanych ścieżek kształcenia. Przeprowadzone badanie dotyczyło zapotrzebowania na rozwiązania tego typu wśród studentów. Autorzy uwzględnili także analizę strategiczną oraz analizę uwarunkowań formalnoprawnych i organizacyjnych. W rezultacie wskazano zarówno potencjalne korzyści koncepcji SSK względem tradycyjnych form kształcenia, jak również wyzwania, które mogą się z nią wiązać. Wyniki podjętych badań stanowią kolejny wątek w dyskusji nad dostosowywaniem programów kształcenia do zmieniającej się rzeczywistości

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2017

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.5611/ie.2017.1.04

Język:

pol

Powiązania:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2017, Nr 1 (43)

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: