Główne perspektywy wykorzystania Big Data w mediach społecznościowych
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:Main perspectives of using Big Data in social media
Autor:Chomiak-Orsa, Iwona ; Mrozek, Bartłomiej
Temat i słowa kluczowe:big data ; media społecznościowe ; serwisy społecznościowe ; polityka prywatności ; social media ; social networking services ; privacy policy
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2017, Nr 3 (45), s. 44-54
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2017, Nr 3 (45)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: