Struktura obiektu
Tytuł:

Społeczna odpowiedzialność biznesu a produkt ubezpieczeniowy społecznie odpowiedzialny

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Corporate Social Responsibility and social resposibility insurance product

Autor:

Bożek, Sylwia

Temat i słowa kluczowe:

społeczna odpowiedzialność biznesu ; przedsiębiorstwo ubezpieczeniowe ; produkt ubezpieczeniowy ; corporate social responsibility ; insurance companies ; insurance product

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 500; s. 9-20

Abstrakt:

Głównym celem artykułu jest przedstawienie uwarunkowań związanych z budowaniem założeń koncepcji produktu ubezpieczeniowego w oparciu o zasady CSR. Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest przedmiotem licznych badań i analiz, w tym artykule jest badana w odniesieniu do działalności ubezpieczeniowej. Autorka na podstawie literatury przedmiotu proponuje koncepcję produktu ubezpieczeniowego społecznie odpowiedzialnego jako pewnego rodzaju nowego sposobu tworzenie produktu innowacyjnego poprzez właściwą relację z interesariuszami, zwłaszcza z klientami usługi ubezpieczeniowej

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2017

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2017.500.01

Język:

pol

Powiązania:

Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 500

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: