Motywacje i postawy konsumentów wobec usługi car-sharing
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Consumers motivations and attitudes toward car- sharing
Creator:Tkaczyk, Jolanta ; Awdziej, Marcin
Subject and Keywords:konsumpcja oparta na dostępie do dóbr ; car-sharing ; motywacje konsumentów ; postawy ; access-based consumption ; consumers’ motivation ; attitudes
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Language: Relation:Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: