Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = marka B2B] lub [Temat i słowa kluczowe = racjonalność i emocjonalność decyzji B2B] lub [Temat i słowa kluczowe = sprzedaż osobista] lub [Temat i słowa kluczowe = B2B brand] lub [Temat i słowa kluczowe = rational and emotional aspects of decision process in B2B] lub [Temat i słowa kluczowe = personal selling] lub [Tytuł = Kreowanie marki B2B. Aspekt korzyści racjonalnych i emocjonalnych] lub [Autor = Hajdas, Monika]

Wyników: 7

Obiektów na stronie:
Argumenta Oeconomica

Radomska, Joanna Wołczek, Przemysław Hajdas, Monika Klimczak, Mikołaj

2024
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji