Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = kultura organizacyjna] lub [Temat i słowa kluczowe = marka] lub [Temat i słowa kluczowe = zarządzanie wartością klienta] lub [Temat i słowa kluczowe = procesy zmiany organizacyjnej] lub [Temat i słowa kluczowe = organizational culture] lub [Temat i słowa kluczowe = brand] lub [Temat i słowa kluczowe = customer value management] lub [Temat i słowa kluczowe = organizational change processes] lub [Tytuł = Definiowanie kultury organizacyjnej i marki jako fundament do wprowadzenia zarządzania wartością klienta w organizacji. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2015, Nr 400, s. 71\-79] lub [Autor = Idzikowski, Wojciech] lub [Autor = Cieśliński, Wojciech]

Wyników: 259

Obiektów na stronie:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji