Filtry
  • Kolekcje
  • Publikacje grupowe
  • Typ pliku
  • Format treści
  • Autor
  • Współtwórca
  • Temat i słowa kluczowe
  • Data wydania
  • Typ zasobu
  • Język

Szukana fraza: [Temat i słowa kluczowe = komunikacja marketingowa] lub [Temat i słowa kluczowe = skuteczność] lub [Temat i słowa kluczowe = efektywność] lub [Temat i słowa kluczowe = marka] lub [Temat i słowa kluczowe = badania marketingowe] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing communications] lub [Temat i słowa kluczowe = effectiveness] lub [Temat i słowa kluczowe = efficiency] lub [Temat i słowa kluczowe = brand] lub [Temat i słowa kluczowe = marketing research] lub [Tytuł = Uwarunkowania i zakres całościowej oceny efektów komunikacji marketingowej – wybrane aspekty] lub [Autor = Hajduk, Grzegorz]

Wyników: 906

Optica Applicata

Borodziuk, Stefan Kasperczuk, Andrzej Pisarczyk, Tadeusz Demchenko, Nikolay N. Gus’kov, Sergey Yu. Rozanov, Vladislav B. Kalal, Milan Limpouch, Jiri Ullschmied, Jiri Rohlena, Karel Skala, Jiri Kondrashov, Vladimir N. Pisarczyk, Paweł Wilk, Ireneusz. Redakcja Gaj, Miron. Redakcja

2004
artykuł

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji