Object

Title: Marketing nostalgiczny jako szansa dla renesansu rzemiosła na Dolnym Śląsku

Title in english:

Nostalgia marketing as a chance for craft renaissance in Lower Silesia

Creator:

Czerska, Iwona ; Michalczyk, Radosław

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 490, s. 113-120

Abstrakt:

Celem niniejszego opracowania jest próba ukazania istoty i wagi marketingu nostalgicznego w kontekście szansy dla ginących zawodów rzemieślniczych. Przeprowadzono analizę literatury przedmiotu oraz stron internetowych prezentujących zawody rzemieślnicze w Polsce. Powołano się także na informacje pochodzące z wywiadu telefonicznego. Przedstawiono przykłady zanikających zawodów rzemieślniczych z wyszczególnieniem nazwy zawodu i rzemieślnika oraz wykonywanymi przez niego zadaniami. Zaprezentowano wyniki wdrożenia marketingu nostalgicznego dla wybranych zawodów rzemieślniczych. Opisano przykład redekoracji zakładu szewskiego w Warszawie, a także umiejętne wykorzystanie nawiązania do długoletniej tradycji i historii w pracowni złotniczej w Kluczborku. Wreszcie omówiono perspektywę Dolnego Śląska w zakresie wsparcia dla zanikających zawodów rzemieślniczych

Publisher:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2017

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2017.490.10 ; oai:dbc.wroc.pl:39449

Language:

pol

Relation:

Gospodarka miejska przyszłości. Perspektywa województwa dolnośląskiego ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 490

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information