Gamification as a method of increasing the effectiveness of qualitative market research
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2018.525.23 ; oai:dbc.wroc.pl:60227
Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 525
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
Jun 11, 2022
Feb 19, 2019
276
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/103918
Edition name | Date |
---|---|
Grywalizacja jako metoda zwiększenia skuteczności jakościowych badań rynku | Jun 11, 2022 |
Marciniak, Beata
Porowska, Dominika
Escher, Iwona
Komor, Marcin
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Leszczyński, Grzegorz