Object

Title: Znaczenie Web 2.0 dla tworzenia aliansów przez małe i średnie przedsiębiorstwa

Title in english:

The importance of Web 2.0 to alliance creation by SMEs

Creator:

Koszewski, Radosław

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 221, s. 261-270

Abstrakt:

Technologie Web 2.0 oferują podmiotom gospodarczym znaczące ułatwienia we współpracy w ramach aliansów. Przyczyniają się one przede wszystkim do łatwiejszej komunikacji między pracownikami partnerskich firm oraz między nimi a ich otoczeniem. Ułatwiają także prowadzenie działań marketingowych wobec potencjalnych klientów. Jednak wprowadzanie technologii Web 2.0 do małych i średnich przedsiębiorstw jest utrudnione przez istnienie patriarchalnej struktury organizacyjnej tych firm. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa obserwuje się trend do powszechniejszego wykorzystywania w nich takich technologii Web 2.0, jak Wikipedia, blogi oraz internetowe sieci społecznościowe, czyli tych, z których ich pracownicy korzystają jako osoby prywatne

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:72420

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 221 ; Problemy regionalizmu i globalizacji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information