Marketing automation in the process of communication on the B2B market
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:Automatyzacja marketingu w procesie komunikacji na rynku B2B
Autor:Rostek, Katarzyna ; Zawistowska, Agata
Temat i słowa kluczowe:marketing automation ; B2B market ; information technology ; market analysis ; development prospects ; automatyzacja marketingu ; rynek B2B ; technologia informatyczna ; analiza rynku ; perspektywy rozwoju
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2019, Nr 1 (51), s. 72-90
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2019, Nr 1 (51)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: