Obiekt

Tytuł: Strategia marketingowa instytucji ubezpieczeniowej : (na przykładzie PZU SA)

Autor:

Fulneczek, Roman

Współtwórca:

Styś, Aniela. Promotor

Opis:

Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 1998, s. ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.

Abstrakt:

Część pracy poświęcona jest rozważaniom ogólnym, dotyczącym orientacji marketingowej na rynku usług ubezpieczeniowych. Przeprowadzono analizę uwarunkowań prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w Polsce w okresie transformacji ustrojowej i gospodarczej. Przedstawiono genezę uczestników oraz zachodzące pomiędzy nimi relacje. Omówiono podstawowe zagadnienia strategii marketingowej, a więc idea, algorytm. Scharakteryzowane zostało PZU SA usytuowane w otoczeniu.

Wydawca:

Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

1998

Typ zasobu:

rozprawa doktorska

Identyfikator zasobu:

Sygnatura: DR 858 ; oai:dbc.wroc.pl:111077

Język:

pol

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Właściciel praw:

Własność autora

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego (projekt nr SONB/SP/463197/2020)

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji