Obiekt

Tytuł: Możliwości standaryzacji programów marketingowych w wybranych segmentach konsumenckich : doświadczenia korporacji międzynarodowych działających na polskim rynku FMCG

Tytuł odmienny:

Standardization of Marketing Strategies and Customer Segmentation : Experience of Multinational Corporations on FMCG Market in Poland

Autor:

Sagan, Mariusz

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 149. s. 350-358

Abstrakt:

W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych dotyczących standaryzacji strategii marketingowych (produktu, ceny i reklamy) oddziałów korporacji międzynarodowych w wybranych segmentach konsumenckich na polskim rynku szybkozbywalnych dóbr konsumpcyjnych (FMCG). Badania wskazały na nowe uwarunkowania standaryzacji strategii marketingowych związane ze stylem życia oraz poddały weryfikacji dotychczasowe ustalenia literaturowe.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:119285

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 149 ; Ekonomia, vol. 12 ; Problemy globalizacji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

8 sty 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

115

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/157585

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji