Types of Marketing Research Useful in New Products Development
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
30 paź 2023
17 mar 2023
157
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/158683
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rodzaje badań marketingowych użytecznych w rozwoju nowych produktów | 30 paź 2023 |
Olejniczak, Magdalena
Dąbrowski, Dariusz
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Leszczyński, Grzegorz
Golik-Górecka, Grażyna
Witczak, Olgierd
Żebrowska-Kasprzak, Urszula