Object

Title: Determinanty podatności na heurystykę zakotwiczenia, czyli co powinniśmy wiedzieć o konsumentach, aby lepiej konstruować narzędzia pomiarowe

Title in english:

Anchoring Heuristic's Susceptibility Determinants or What Should we Know about Consumers to Construct Measuring Tools Better

Creator:

Białowąs, Sylwester

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96, s. 147-156

Abstrakt:

Jednym z wytłumaczeń ograniczonej racjonalności działań konsumentów jest heurystyka zakotwiczenia. Opracowanie w części teoretycznej pokrótce omawia to zagadnienie, w części empirycznej natomiast poddaje je weryfikacji w procesie badania marketingowego. Na podstawie uzyskanych wyników dokonano pomiaru siły oddziaływania tej heurystyki, potwierdzono także, że oddziaływanie heurystyki zakotwiczenia nie jest stałe i można wyróżnić segmenty o różnej podatności.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120532

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information