Obiekt

Tytuł: Budowanie wizerunku marki w branży dziecięcej

Tytuł odmienny:

Building Brand Image in the Children’s Industry

Autor:

Molenda, Karolina

Współtwórca:

Sołoducho-Pelc, Letycja. Redakcja ; Radomska, Joanna. Redakcja ; Witek-Crabb, Anna. Redakcja

Opis:

s. 106-118

Abstrakt:

W branży dziecięcej coraz częściej działalność rozpoczynają nowi przedsiębiorcy. Konkurencja jest silna, dlatego marki mogące pochwalić się wieloletnią historią muszą podążać za obecnymi trendami i reagować na zmiany oczekiwań klientów. Wizerunek marek, budowany w ciągu lat, odgrywa często najważniejszą rolę w wyborze dokonywanym przez konsumentów branży parentingowej. Rozpoznanie, w jaki sposób przedsiębiorstwo buduje swój wizerunek marki oraz reputację na rynku akcesoriów dla najmłodszych dzieci, stanowi cel niniejszego artykułu. Przedmiotem badań są działania marketingowe marki określone w ramach analizy literatury naukowej dotyczącej badanej firmy oraz wyników pierwotnych badań ankietowych. W artykule wykorzystano następujące metody badawcze: badanie dokumentów oraz własne badania empiryczne ilościowe z wykorzystaniem narzędzia, jakim jest anonimowa ankieta. W wyniku przeprowadzonych badań wywnioskowano, że wizerunek marki ma bezpośredni wpływ na osiąganą przez firmę pozycję rynkową. Marka, która jest znana i ceniona wśród konsumentów, między innymi za jakość produktów oraz ich przystępną, cenę uzyskuje wyższe wyniki sprzedażowe.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.33.6.07 ; oai:dbc.wroc.pl:121535

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie 2023 ; Nowe trendy w zarządzaniu

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

24 lis 2023

Data dodania obiektu:

17 maj 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

118

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/159816

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Budowanie wizerunku marki w branży dziecięcej 24 lis 2023

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji